Перегляд зібрання за групою - Автори Бедрадина, А.К.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 10 до 18 із 18 < назад 
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2011Проблемні питання впровадження міжнародних стандартів в систему менеджменту якості туристичних підприємствБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2006Рекреационный потенциал курортной анимации как фактор повышения качества туристических услугНездойминов, С.Г.; Бедрадина, А.К.; Нездоймінов, С.Г.; Бедрадіна, Г.К.; Nezdoyminov, S.; Bedradina, G.
2011Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризмуБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2018Теоретико-методичне обґрунтування заходів щодо підвищення якості послуг туристичних підприємствБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2018Теоретико-методичне обґрунтування заходів щодо підвищення якості послуг туристичних підприємствБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2014Трансформація туристичної політики та її вплив на взаємовідносини туроператорів і турагентівБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.
2009Управління якістю послуг туристичного підприємства на засадах бенчмаркінгуБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2014Формирование управленческих целей, как этап создания системы качества на туристическом предприятииБедрадина, А.К.; Бедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2015Шляхи вдосконалення системи якості обслуговування в готельному бізнесі на прикладі готеля “Континенталь” м.ОдесаБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.