Перегляд зібрання за групою - Автори Жарська, І.О.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 42  далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Digital-маркетинг закладів вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2016PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладуЛитовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Жарская, И.А.; Lytovchenko, I.; Zharska, I.
2012Асортиментна політика залізничного транспорту України в сфері пасажирських перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Використання сумісного аналізу для дослідження поведінки споживачів освітніх послугЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2020Вплив референтних груп на прийняття рішень у сфері освітніх послугЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Державна підтримка створення транспортно-логістичних центрів: зарубіжний досвідЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2012До питання про визначення понять «товар» та «сервіс» в сфері залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2022Екологічні аспекти логістичної діяльності на засадах сталого розвиткуЖарська, І.О.; Марчук, І.С.; Орловська, С.С.; Zharska, I.; Marchuk, I.; Orlovska, S.
2012Ефективність маркетингової системи залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2007Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірмиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2018Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послугКарпов, В.А.; Литовченко, І.Л.; Сотніков, Ю.М.; Білоус, О.Ю.; Шкурупська, І.О.; Авдієнко, Я.А.; Федорова, Т.О.; Жарська, І.О.; Фіалковська, А.А.; Karpov, V.; Lytovchenko, I.; Sotnikov, Y.; Bilous, O.; Shkurupska, I.; Avdiienko, Y.; Zharska, I.; Fialkovska, A.
2019ЛогістикаЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2014Маркетингове забезпечення функціонування навчально-тренінгового підприємстваЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2010Маркетингові аспекти реформування залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2022Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємствТарасова, К.І.; Литовченко, І.Л.; Смирнова, Н.В.; Обнявко, О.В.; Кухарська, Н.О.; Андрєєва, Н.М.; Постан, М.Я.; Саєнсус, М.А.; Рулінська, О.В.; Андрєєва, Н.М.; Саєнсус, М.А.; Рулінська, О.В.; Жарська, І.О.; Сотніков, Ю.М.; Шкурупська, І.О.; Полянська, О.Є.; Сало, Я.В.; Бербер, А.І.; Беспалов, В.М.; Новак, Г.В.; Губерник, А.О.; Шеремета, О.В.; Бутенко, А.А.; Tarasova, K.; Litovchenko, I.; Smyrnova, N.; Obniavko, O.; Kuharskaya, N.; Andryeyeva, N.; Postan, M.; Saiensus, M.; Rulinskaya, O.; Zharska, I.; Sotnikov, Y.; Shkurupska, I.; Sotnikov, Yu.; Shkurupskaya, I.; Polyanska, O.; Salo, Ya.; Berber, А.; Novak, H.; Bespalov, V.; Gubernyk, A.; Sheremeta, O.; Butenko, T.
2014Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послугЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2017Міжнародний досвід державної підтримки створення транспортно-логістичних центрівЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищіЖарська, І.О.; Зіньковська, Д.В.; Жарская, И.А.; Зиньковская, Д.В.; Zharska, I.; Zinkovska, D.
2007Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.