Перегляд зібрання за групою - Автори Жарська, І.О.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 19 до 38 із 42 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищіЖарська, І.О.; Зіньковська, Д.В.; Жарская, И.А.; Зиньковская, Д.В.; Zharska, I.; Zinkovska, D.
2007Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012Особливості сегментації ринку в сфері залізничних пасажирських перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Оцінка ефективності маркетингової діяльності в сфері залізничних вантажних перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Поведінка споживачаЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2020Принципи організації маркетингових комунікацій ЗВО з абітурієнтами у мережі ІнтернетЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2011Проблеми формування Одеського транспортного кластеруЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2020Прямий маркетинг у сфері вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2007Реформування маркетингової системи залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2020Розвиток комбінованих перевезень в УкраїніЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2018Розвиток логістичного аутсорсингу в Україні: підвищення ефективності діяльності транспортних посередників на ринку ОдесиЖарська, І.О.; Zharska, I.
2019Система маркетингових комунікацій закладу вищої освіти: поєднання «класичних» і «цифрових» інструментівЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2008Система маркетингової інформації підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Сучасний стан і тенденції ринку освітніх послуг в Україні: статистичні оцінкиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2017Сучасні методи просування спеціальності «Маркетинг»Литовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Lytovchenko, I.; Zhars’ka, I.
2022Сучасні тренди логістики сталого розвиткуЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2016Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукціїЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2008Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах УкраїниЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Хронологія досліджень споживчої поведінкиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.