Перегляд зібрання за групою - Автори Литовченко, І.Л.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 4 до 23 із 25 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2011Генезис и эволюция информационной концепции маркетингаЛитовченко, И.Л.; Литовченко, І.Л.; Litovchenko, I.
2015Дослідження поняття "субконтрактація" як сучасної форми виробничої коопераціїЛитовченко, І.Л.; Хмелярова, Я.А.; Литовченко, И.Л.; Хмелярова, Я.А.; Litovchenko, I.; Hmelyarova, Y.
2010Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовахЛитовченко, І.Л.
2022Економіко-правові аспекти господарювання: сучасний стан, ефективність та перспективиБатанова, Т.В.; Захарченко, Н.В.; Карпов, В.А.; Артюх, О.В.; Литовченко, І.Л.; Гострик, О.М.; Сментина, Н.В.; Добриніна, Д.А.; Batanova, T.; Zakharchenko, N.; Karpov, V.; Artyukh, O.; Litovchenko, I.; Hostryk, A.; Smentyna, N.; Dobrynina, D.
2013Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудованияЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2015Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудованияЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2014Исследование дуальности современного промышленного рынкаЛитовченко, И.Л.; Литовченко, І.Л.; Litovchenko, I.
2018Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послугКарпов, В.А.; Литовченко, І.Л.; Сотніков, Ю.М.; Білоус, О.Ю.; Шкурупська, І.О.; Авдієнко, Я.А.; Федорова, Т.О.; Жарська, І.О.; Фіалковська, А.А.; Karpov, V.; Lytovchenko, I.; Sotnikov, Y.; Bilous, O.; Shkurupska, I.; Avdiienko, Y.; Zharska, I.; Fialkovska, A.
2015; 2015Маркетинг в условиях дульности современного промышленного рынкаЛитовченко, И.Л.; Литовченко, І.Л.; Litovchenko, I.
2011Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищіЛитовченко, І.Л.
2011Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економікиЛитовченко, І.Л.; Литовченко, И.Л.; Litovchenko, I.
2022Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємствТарасова, К.І.; Литовченко, І.Л.; Смирнова, Н.В.; Обнявко, О.В.; Кухарська, Н.О.; Андрєєва, Н.М.; Постан, М.Я.; Саєнсус, М.А.; Рулінська, О.В.; Андрєєва, Н.М.; Саєнсус, М.А.; Рулінська, О.В.; Жарська, І.О.; Сотніков, Ю.М.; Шкурупська, І.О.; Полянська, О.Є.; Сало, Я.В.; Бербер, А.І.; Беспалов, В.М.; Новак, Г.В.; Губерник, А.О.; Шеремета, О.В.; Бутенко, А.А.; Tarasova, K.; Litovchenko, I.; Smyrnova, N.; Obniavko, O.; Kuharskaya, N.; Andryeyeva, N.; Postan, M.; Saiensus, M.; Rulinskaya, O.; Zharska, I.; Sotnikov, Y.; Shkurupska, I.; Sotnikov, Yu.; Shkurupskaya, I.; Polyanska, O.; Salo, Ya.; Berber, А.; Novak, H.; Bespalov, V.; Gubernyk, A.; Sheremeta, O.; Butenko, T.
2009Методологічні аспекти Інтернет-маркетингуЛитовченко, І.Л.; Литовченко, И.Л.; Litovchenko, I.
2018Особливості маркетингової функції субконтрактаціїЛитовченко, І.Л.; Авдієнко, Я.А.; Lytovchenko, I.; Avdiienko, Y.
2015Оценка синергетического эффекта от применения интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2014Стратегічне маркетингове планування в страхових компаніяхЛитовченко, І.Л.; Баранова, В.Г.; Рулінська, О.В.; Новошинська, Л.В.; Литовченко, И.Л.; Баранова, В.Г.; Рулинская, О.В.; Новошинская, Л.В.; Litovchenko, I.; Baranova, V.; Rulinskaya, O.; Novoshynska, L.
2016Субконтрактация: международный опыт примененияЛитовченко, И.Л.; Хмелярова, Я.А.; Литовченко, І.Л.; Хмелярова, Я.А.; Litovchenko, I.; Hmelyarova, Y.
2017Сучасні методи просування спеціальності «Маркетинг»Литовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Lytovchenko, I.; Zhars’ka, I.
2015Фактори конкурентоспроможності курортно-рекреаційних підприємств на ринку послугЛитовченко, І.Л.; Семенов, В.Ф.; Литовченко, И.Л.; Семёнов, В.Ф.; Litovchenko, I.; Semenov, V.
2015Формирование методического подхода к разработке интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.