Перегляд зібрання за групою - Автори Семенов, В.Ф.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 29 до 41 із 41 < назад 
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Територіальні умови і стратегії розвитку туризму в регіонахСеменов, В.Ф.; Басюк, О.В.; Семенов, В.Ф.; Басюк, О.В.; Semenov, V.; Basyuk, O.
2014Територіальні умови і стратегії розвитку туризму в регіонахБасюк, О.В.; Семенов, В.Ф.; Басюк, О.В.; Семёнов, В.Ф.; Basyuk, O.; Semenov, V.
2009Транснаціоналізація економіки регіонів в умовах сучасних трансформаційСеменов, В.Ф.; Семёнов, В.Ф.; Semenov, V.
2010Туристичне країнознавствоСеменов, В.Ф.; Семёнов, В.Ф.; Semenov, V.
2010Тінізація як генератор розвитку ринку житлової нерухомостіСеменов, В.Ф.; Семёнов, В.Ф.; Semenov, V.
2011Управління регіональним розвитком туризмуСеменов, В.Ф.; Герасименко, В.Г.; Семёнов, В.Ф.; Герасименко, В.Г.; Semenov, V.; Gerasimenko, V.
2015Фактори конкурентоспроможності курортно-рекреаційних підприємств на ринку послугЛитовченко, І.Л.; Семенов, В.Ф.; Литовченко, И.Л.; Семёнов, В.Ф.; Litovchenko, I.; Semenov, V.
2012Феномен потребления в современной социально-ориентированной экономикеСемёнов, В.Ф.; Семенов, В.Ф.; Semenov, V.
2013Франчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесуСеменов, В.Ф.; Бортник, Л.В.; Семёнов, В.Ф.; Бортник, Л.В.; Semenov, V.; Bortnyk, L.
2011Фінансове та ресурсне забезпечення відтворення еколого-виробничих системСеменов, В.Ф.; Семёнов, В.Ф.; Semenov, V.
2012Этнические ресурсы немцев Одесской области как фактор развития международного туризма Украины, Казахстана и ГерманииСемёнов, В.Ф.; Семенов, В.Ф.; Semenov, V.
2019Якість студоцентрованого навчання фахівців з туризмуСеменов, В.Ф.; Нєчева, Н.В.; Semenov, V.; Niecheva, N.
2011Інноваційна стратегія ефективного використання економічного потенціалу регіонуСеменов, В.Ф.; Семёнов, В.Ф.; Semenov, V.