Перегляд зібрання за групою - Автори Шкурупська, І.О.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 12 до 20 із 20 < назад 
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Оценка синергетического эффекта от применения интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2016Оценка эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций с помощью системы сбалансированных показателейШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupska, I.
2015Розробка інтегрованих маркетингових комунікаційШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupskaya, I.
2021Соціальний маркетинг: сучасні тенденціїШкурупська, І.О.; Shkurupska, I.
2017Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0Шкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupska, I.
2019Факультет міжнародної економіки Одеського національного економічного університету: історія і досвідЗвєряков, М.І.; Агафонова, Н.В.; Шкурупська, І.О.; Збрицька, Т.П.; Оснач, О.Ф.; Уханова, І.О.; Нездоймінов, С.Г.; Кунділовська, Т.А.; Zvieriakov, M.; Ahafonova, N.; Shkurupska, I.; Zbrytska, T.; Osnach, O.; Ukhanova, I.; Nezdoyminov, S.; Kundilovskaya, T.
2015Формирование методического подхода к разработке интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2008Формирование рынка гелиоэнергетического оборудования в УкраинеШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupskaya, I.
2014Інтегровані маркетингові комунікації підприємств на ринку геліоенергетичного обладнанняШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupskaya, I.