Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Репозитарій Одеського нацiонального економічного унiверситету
Перегляд зібрання за групою - Автори Trachenko, L.
Перейти до:
0-9
А
Б
В
Г
Ґ
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ю
Я
Ь
|
Э
Ё
Ъ
Ы
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 19 до 38 із 68
< назад
далі >
Попередній перегляд
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2021
Забезпечення якості вищої освіти в умовах європейської інтеграції України
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2019
Запровадження навчальної програми-тренінгу щодо підготовки внутрішніх аудиторів систем управління якістю вітчизняних підприємств як інноваційний процес забезпечення вищої освіти в ОНЕУ
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2020
Застосування збалансованої системи показників для оцінювання систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2019
Застосування соціально-орієнтованої концепції загального управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послуг
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2021
Застосування інтегральної оцінки відмінностей в управління якістю за концепцією TQM та міжнародними стандартами
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2011
Класифікація послуг з погляду захисту прав споживачів
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2019
Концептуальна модель формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2020
Концептуальні засади формування систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послуг
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2011
Критерії оцінювання якості надання послуг з ремонту електропобутової техніки з точки зору захисту прав споживачів
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2011
Критерії оцінювання якості надання послуг з ремонту електропобутової техніки з точки зору захисту прав споживачів
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2019
Логіко-структурний аналіз проблем при формуванні систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2018
Методологічні аспекти формування систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингу
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2016
Молодіжний студентський рух «Допомога споживачу» як основа формування практичних навичок для студентів спеціальності «Експертиза товарів та послуг»
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2019
Моніторинг результативності процесів систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2017
Міждисциплінарні тренінги як важливий чинник ефективної підготовки майбутніх фахівців-експертів
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2020
Особливості та переваги застосування процесного підходу в системах управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2010
Особливості функціонування рекреаційно-туристичного ринку в Україні
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2019
Особливості функціонування підприємств сфери інжинірингових послуг: проблеми та шляхи поліпшення діяльності
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2018
Оцінювання ризиків у системах управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2013
Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємства
Кунділовська, Т.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Кундиловская, Т.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Kundilovskaya, T.
;
Trachenko, L.