Перегляд зібрання за групою - Автори Trachenko, L.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 19 до 38 із 68 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2021Забезпечення якості вищої освіти в умовах європейської інтеграції УкраїниТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Запровадження навчальної програми-тренінгу щодо підготовки внутрішніх аудиторів систем управління якістю вітчизняних підприємств як інноваційний процес забезпечення вищої освіти в ОНЕУТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2020Застосування збалансованої системи показників для оцінювання систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Застосування соціально-орієнтованої концепції загального управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2021Застосування інтегральної оцінки відмінностей в управління якістю за концепцією TQM та міжнародними стандартамиТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2011Класифікація послуг з погляду захисту прав споживачівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Концептуальна модель формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2020Концептуальні засади формування систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2011Критерії оцінювання якості надання послуг з ремонту електропобутової техніки з точки зору захисту прав споживачівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2011Критерії оцінювання якості надання послуг з ремонту електропобутової техніки з точки зору захисту прав споживачівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Логіко-структурний аналіз проблем при формуванні систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Методологічні аспекти формування систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингуТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2016Молодіжний студентський рух «Допомога споживачу» як основа формування практичних навичок для студентів спеціальності «Експертиза товарів та послуг»Траченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Моніторинг результативності процесів систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2017Міждисциплінарні тренінги як важливий чинник ефективної підготовки майбутніх фахівців-експертівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2020Особливості та переваги застосування процесного підходу в системах управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2010Особливості функціонування рекреаційно-туристичного ринку в УкраїніТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Особливості функціонування підприємств сфери інжинірингових послуг: проблеми та шляхи поліпшення діяльностіТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Оцінювання ризиків у системах управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2013Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємстваКунділовська, Т.А.; Траченко, Л.А.; Кундиловская, Т.А.; Траченко, Л.А.; Kundilovskaya, T.; Trachenko, L.