Перегляд зібрання за групою - Автори Trachenko, L.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 34 до 53 із 68 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Особливості та переваги застосування процесного підходу в системах управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2010Особливості функціонування рекреаційно-туристичного ринку в УкраїніТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Особливості функціонування підприємств сфери інжинірингових послуг: проблеми та шляхи поліпшення діяльностіТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Оцінювання ризиків у системах управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2013Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємстваКунділовська, Т.А.; Траченко, Л.А.; Кундиловская, Т.А.; Траченко, Л.А.; Kundilovskaya, T.; Trachenko, L.
2011Оцінювання якості надання послуг з електропостачання з точки зору захисту прав споживачівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2011Оцінювання якості надання послуг з електропостачання з точки зору захисту прав споживачівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2014Поліпшення якості надання послуг з проектування в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008Траченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2013Поліпшення якості надання житлово-комунальних послуг в контексті реформування житлово-комунального сектораТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2012Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістюТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2015Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістюТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2013Проблеми впровадження систем менеджменту якості у сфері послугТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2022Проблеми захисту прав споживачів в умовах євроінтеграційних процесівТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2012Процедура експертного оцінювання якості послуг кабельного телебаченняТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Процесний підхід у системах управління якістю підприємств сфери послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2021Процесний підхід у формуванні програми операційної діяльності підприємствТраченко, Л.А.; Доброва, Н.В.; Trachenko, L.; Dobrova, N.
2008Підхід до управління якістю продукції на підприємствах харчової промисловостіТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Ризик-орієнтований підхід у проектуванні як важливому процесі системи управління якістю підприємства сфери інжинірингуТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2016Роль вищого керівництва в забезпеченні ефективного функціонування системи менеджменту якості компаніїТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2016Система менеджмента качества по новой версии стандарта ISO 9001:2015 – залог успешного развития отечественных предприятийТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.