Перегляд зібрання за групою - Автори Yankovoy, A.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 57 до 72 із 72 < назад 
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Роль оцінки латентних ознак в управлінні підприємствомЯнковий, О.Г.; Янковой, А.Г.; Yankovoy, A.
2014Синергетический эффект факторов рентабельности собственного капитала предприятияЯнковой, А.Г.; Чернецкая, Ю.А.; Янковий, О.Г.; Чернецька, Ю.А.; Yankovoy, A.; Chernetska, J.
2020Співвідношення динаміки продуктивності праці та фондоозброєності як індикатор оптимальності координації основних фондів і чисельності персоналу на підприємствіЯнковий, О.Г.; Янковий, В.О.; Yankovoy, A.; Yankovoy, V.
2022Таксономічний аналіз як інструмент оцінювання конкурентоспроможності продукціїЯнковий, О.Г.; Yankovoy, A.
2020Тенденції розвитку фармацевтичної галузі в УкраїніЯнковий, О.Г.; Yankovoy, A.
2018Теоретичні засади формування бізнес-моделей підприємствЯнковий, О.Г.; Грінченко, Р.В.; Yankovoy, A.; Grinchenko, R.
2020Трендовий аналіз як інструмент вивчення економічних процесівЯнковий, О.Г.; Yankovoy, A.
2015Управління беззбитковістю на рівні підприємства за допомогою CVP-аналізуЯнковий, О.Г.; Янковой, А.Г.; Yankovoy, A.
2011Фактори формування прибутку підприємстваЯнковий, О.Г.; Кошельок, Г.В.; Янковой, А.Г.; Кошелёк, Г.В.; Yankovoy, A.; Koshelek, G.
2010Фактори і резерви росту інвестиційної привабливості підприємств промисловостіЯнковий, О.Г.; Кошельок, Г.В.; Янковой, А.Г.; Кошелёк, Г.В.; Yankovoy, A.; Koshelek, G.
2010Факторний аналіз прибутку м'ясопереробного підприємстваЯнковий, О.Г.; Кошельок, Г.В.; Янковой, А.Г.; Кошелёк, Г.В.; Yankovoy, A.; Koshelek, G.
2020Факторний аналіз прибутку як важлива складова виявлення резервів підвищення ефективності діяльності підприємстваЯнковий, О.Г.; Yankovoy, A.
2018Фондоозброєність у машинобудуванні України: реальність і оптимальністьЯнковий, О.Г.; Янковий, В.О.; Yankovoy, A.; Yankovoy, V.
2014Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємствЯнковий, О.Г.; Янковой, А.Г.; Yankovoy, A.
2019Чи потрібні знання математичних методів і моделей сучасним магістрам економіки?Янковий, О.Г.; Yankovoy, A.
2020Імітаційне моделювання в управлінні як складова розвитку підприємстваЯнковий, О.Г.; Yankovoy, A.