Browsing by Author Бедрадіна, Г.К.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 51  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2019Digital Technology in the Management of Quality Service in Tourism BusinessNezdoyminov, S.; Bedradina, G.; Ivanov, A.; Нездоймінов, С.Г.; Бедрадіна, Г.К.; Іванов, А.М.
2019Measuring the Quality of the Tourism Product in the Tour Operator BusinessBedradina, G.; Nezdoyminov, S.; Бедрадіна, Г.К.; Нездоймінов, С.Г.
2010Methodical Bases of Definition of Tourist Product QualityBedradina, G.; Gerasymenko, V.; Бедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.
2011Methods of definition of tourism product qualityBedradina, G.; Бедрадіна, Г.К.
2018The impact of changes in legal regulations on the activities of tour operators in UkraineBedradina, G.; Nezdoyminov, S.; Бедрадіна, Г.К.; Нездоймінов, С.Г.
2006Взаимосвязь качества обслуживания и профессионального уровня работников на предприятиях туристической отраслиБедрадина, А.К.; Бедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2008Вибір і застосування методики оцінки якості послуг на туристичному підприємствіБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.
2011Визначення рівня якості менеджменту на туристичному підприємствіБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2021Державне регулювання сфери туризму України в контексті процесів євроінтеграціїГерасименко, В.Г.; Лебедєв, І.В.; Галасюк, С.С.; Давиденко, І.В.; Нездоймінов, С.Г.; Михайлюк, О.Л.; Шикіна, О.В.; Гончаренко, Я.Є.; Ярьоменко, С.Г.; Павлоцький, В.Я.; Назаренко, О.В.; Єгупова, І.М.; Козловський, Р.С.; Нечєва, Н.В.; Бедрадіна, Г.К.; Мартинова, Н.С.; Ремігайло, І.Ю.; Davydenko, I.V.; Mykhailyuk, O.L.; Bedradina, A.K.; Gerasimenko, V.G.; Goncharenko, Y.Y.; Kozlovsky, R.S.; Lebedev, I.V.; Martynova, N.S.; Nazarenko, O.V.; Nezdoiminov, S.G.; Necheva, N.V.; Pavlotsky, V.Y.; Shikina, O.V.; Yaremenko, S.G.; Galasyuk, S.S.; Yegupova, I.N.; Remigaylo, I.Y.
2018Заходи забезпечення управління якістю послуг туристичних підприємствБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2021Кластер «Їжа. Сервіс» у Каталоінії (Foodservice Cluster Каталонії)Бедрадіна, Г.К.
2020Концептуальні підходи до організації та діяльності туристичних кластерівДавиденко, І.В.; Михайлюк, О.Л.; Бедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Гончаренко, Я.Є.; Козловский, Р.С.; Лебедєв, І.В.; Нездоймінов, С.Г.; Нєчева, Н.В.; Павлоцкий, В.Я.; Ухлічева, І.В.; Шикіна, О.В.; Ярьоменко, С.Г.; Мартинова, Н.С.; Davydenko, I.; Mykhailyuk, O.; Bedradina, A.; Gerasimenko, V.; Goncharenko, Y.; Kozlovsky, R.; Lebedev, I.; Nezdoiminov, S.; Necheva, N.; Pavlotsky, V.; Ukhlicheva, I.; Shikina, O.; Yaremenko, S.; Martynova, N.
2016Кількісні параметри та ефективність використання ринкового потенціалу організованого туризмуБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2021Кількісні параметри та ефективність використання ринкового потенціалу організованого туризмуБедрадіна, Г.К.
2015Место сферы туризма в международной и национальной классификации товаров и услугБедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Павлоцький, В.Я.; Бедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Павлоцкий, В.Я.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.; Pavlotsky, V.
2019Методика service quality в оцінюванні якості готельних послугБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2010Методика аналізу якості обслуговування споживачів на туристичному підприємствіБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.
2010Методика оцінки якості туроператорської діяльностіБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.
2023Моделювання управлінських рішень на підприємствах ресторанного бізнесуБедрадіна, Г.К.; Мостова, К.А.; Bedradina, G.; Mostova, K.
2009Моніторинг якості туристичного продукту у туроператорській діяльностіБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.