Browsing by Author Зіньковська, Д.В.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2015The main problems of modern ukrainian economyZinkovskа, D.; Зіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.
2016Аналіз динаміки та перспектив розвитку олійно-жирової галузі УкраїниЗіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.; Zinkovska, D.
2017Аналітичний інструментарій оцінки маркетингової політики у сфері ризик-менеджменту агропромислових підприємств УкраїниАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.
2016Визначення основних тенденцій розвитку олійно-жирової галузі України: маркетинговий аспектЗіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.; Zinkovska, D.
2016Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствахАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2018Маркетинговий аудит олійно-жирових підприємствЗіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.; Zinkovska, D.V.
2018Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективностіАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2016Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробниківАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.
2016Маркетинговий аудит як підгрунтя забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємства в умовах глобалізаціїАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.
2015Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадженняАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovskа, D.
2018Методичні основи використання інноваційних методів при дослідженні впливу ринкового середовища на економіку підприємстваАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2016Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємстваЗіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.; Zinkovska, D.
2014Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищіЖарська, І.О.; Зіньковська, Д.В.; Жарская, И.А.; Зиньковская, Д.В.; Zharska, I.; Zinkovska, D.
2016Імплементація норм і стандартів ЄС в агропромислову сферу України в контексті підвищення її міжнародної конкурентоспроможностіАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.