Browsing by Author Литовченко, І.Л.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 23  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2016Investigation of the influence of consumer behavior on the formation of integrated marketing communicationsLitovchenko, I.; Shkurupska, I.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.
2016PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладуЛитовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Жарская, И.А.; Lytovchenko, I.; Zharska, I.
2016The development of marketing communications under the influence of the Industry 4.0Shkurupska, I.; Litovchenko, I.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, І.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, И.Л.
2011Генезис и эволюция информационной концепции маркетингаЛитовченко, И.Л.; Литовченко, І.Л.; Litovchenko, I.
2015Дослідження поняття "субконтрактація" як сучасної форми виробничої коопераціїЛитовченко, І.Л.; Хмелярова, Я.А.; Литовченко, И.Л.; Хмелярова, Я.А.; Litovchenko, I.; Hmelyarova, Y.
2010Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовахЛитовченко, І.Л.
2013Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудованияЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2015Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудованияЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2014Исследование дуальности современного промышленного рынкаЛитовченко, И.Л.; Литовченко, І.Л.; Litovchenko, I.
2018Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послугКарпов, В.А.; Литовченко, І.Л.; Сотніков, Ю.М.; Білоус, О.Ю.; Шкурупська, І.О.; Авдієнко, Я.А.; Федорова, Т.О.; Жарська, І.О.; Фіалковська, А.А.; Karpov, V.; Lytovchenko, I.; Sotnikov, Y.; Bilous, O.; Shkurupska, I.; Avdiienko, Y.; Zharska, I.; Fialkovska, A.
2015; 2015Маркетинг в условиях дульности современного промышленного рынкаЛитовченко, И.Л.; Литовченко, І.Л.; Litovchenko, I.
2011Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищіЛитовченко, І.Л.
2011Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економікиЛитовченко, І.Л.; Литовченко, И.Л.; Litovchenko, I.
2009Методологічні аспекти Інтернет-маркетингуЛитовченко, І.Л.; Литовченко, И.Л.; Litovchenko, I.
2018Особливості маркетингової функції субконтрактаціїЛитовченко, І.Л.; Авдієнко, Я.А.; Lytovchenko, I.; Avdiienko, Y.
2015Оценка синергетического эффекта от применения интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2014Стратегічне маркетингове планування в страхових компаніяхЛитовченко, І.Л.; Баранова, В.Г.; Рулінська, О.В.; Новошинська, Л.В.; Литовченко, И.Л.; Баранова, В.Г.; Рулинская, О.В.; Новошинская, Л.В.; Litovchenko, I.; Baranova, V.; Rulinskaya, O.; Novoshynska, L.
2016Субконтрактация: международный опыт примененияЛитовченко, И.Л.; Хмелярова, Я.А.; Литовченко, І.Л.; Хмелярова, Я.А.; Litovchenko, I.; Hmelyarova, Y.
2017Сучасні методи просування спеціальності «Маркетинг»Литовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Lytovchenko, I.; Zhars’ka, I.
2015Фактори конкурентоспроможності курортно-рекреаційних підприємств на ринку послугЛитовченко, І.Л.; Семенов, В.Ф.; Литовченко, И.Л.; Семёнов, В.Ф.; Litovchenko, I.; Semenov, V.