Перегляд зібрання за групою - Автори Новошинська, Л.В.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segmentsNovoshynska, L.; Новошинська, Л.В.; Новошинская, Л.В.
2015Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segmentsNovoshynska, L.; Новошинська, Л.В.; Новошинская, Л.В.
2015Исследование деятельности институциональных инвесторов в контексте финансового маркетингаНовошинская, Л.В.; Новошинська, Л.В.; Novoshynska, L.
2016Маркетинг инновацийКухарская, Н.А.; Новошинская, Л.В.; Кухарська, Н.О.; Новошинська, Л.В.; Kuharskaya, N.; Novoshynska, L.
2015Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестораНовошинская, Л.В.; Новошинська, Л.В.; Novoshynska, L.
2009Приоритеты практического маркетинга коммерческого банка в регионах УкраиныНовошинская, Л.В.; Новошинська, Л.В.; Novoshynska, L.
2009Современные маркетинговые исследования профессиональных участников национального финансового рынка: научное видениеНовошинская, Л.В.; Новошинська, Л.В.; Novoshynska, L.
2014Стратегічне маркетингове планування в страхових компаніяхЛитовченко, І.Л.; Баранова, В.Г.; Рулінська, О.В.; Новошинська, Л.В.; Литовченко, И.Л.; Баранова, В.Г.; Рулинская, О.В.; Новошинская, Л.В.; Litovchenko, I.; Baranova, V.; Rulinskaya, O.; Novoshynska, L.