Перегляд зібрання за групою - Автори Bedradina, G.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 40  далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019Digital Technology in the Management of Quality Service in Tourism BusinessNezdoyminov, S.; Bedradina, G.; Ivanov, A.; Нездоймінов, С.Г.; Бедрадіна, Г.К.; Іванов, А.М.
2019Measuring the Quality of the Tourism Product in the Tour Operator BusinessBedradina, G.; Nezdoyminov, S.; Бедрадіна, Г.К.; Нездоймінов, С.Г.
2010Methodical Bases of Definition of Tourist Product QualityBedradina, G.; Gerasymenko, V.; Бедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.
2011Methods of definition of tourism product qualityBedradina, G.
2011Methods of definition of tourism product qualityBedradina, G.; Бедрадіна, Г.К.
2018The impact of changes in legal regulations on the activities of tour operators in UkraineBedradina, G.; Nezdoyminov, S.; Бедрадіна, Г.К.; Нездоймінов, С.Г.
2006Взаимосвязь качества обслуживания и профессионального уровня работников на предприятиях туристической отраслиБедрадина, А.К.; Бедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2008Вибір і застосування методики оцінки якості послуг на туристичному підприємствіБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.
2011Визначення рівня якості менеджменту на туристичному підприємствіБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2018Заходи забезпечення управління якістю послуг туристичних підприємствБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2016Кількісні параметри та ефективність використання ринкового потенціалу організованого туризмуБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2015Место сферы туризма в международной и национальной классификации товаров и услугБедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Павлоцький, В.Я.; Бедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Павлоцкий, В.Я.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.; Pavlotsky, V.
2019Методика service quality в оцінюванні якості готельних послугБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2010Методика аналізу якості обслуговування споживачів на туристичному підприємствіБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.
2010Методика оцінки якості туроператорської діяльностіБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.
2023Моделювання управлінських рішень на підприємствах ресторанного бізнесуБедрадіна, Г.К.; Мостова, К.А.; Bedradina, G.; Mostova, K.
2009Моніторинг якості туристичного продукту у туроператорській діяльностіБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.
2023Міждисциплінарний підхід до формування професійних компетенцій при викладанні фахових дисциплінБедрадіна, Г.К.; Нездоймінов, С.Г.; Bedradina, G.; Nezdoyminov, S.
2016Місце оцінювання в системі управління якістю на туристичних підприємствахБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2018Науково-методичні основи оцінювання якості туристичних послугБедрадіна, Г.К.; Нездоймінов, С.Г.; Bedradina, G.; Nezdoyminov, S.