Перегляд зібрання за групою - Автори Ereshko, A.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 7 із 7
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019Big Data як основоположний підхід у створенні портрета цільового споживачаСотніков, Ю.; Єрешко, А.; Sotnikov, Y.; Ereshko, A.
2017Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectivesEreshko, A.; Kerekeshа, O.; Єрешко, А.І.; Керекеша, О.В.
2018Specificity of the market of online marketing researches in UkraineEreshko, A.; Sotnikov, Y.
2018Онлайн панель как маркетинговый рычаг ускорения развития регионального рынкаЕрешко, А.И.; Сотников, Ю.Н.; Єрешко, А.І.; Сотніков, Ю.М.; Ereshko, A.; Sotnikov, Y.
2018Перспективи використання маркетингових онлайн – досліджень в інноваційному розвитку економіки регіонуЄрешко, А.І.; Сотніков, Ю.М.; Ereshko, A.; Sotnikov, Y.
2019Практичность реализации технологий Big Data в политике компанийСотников, Ю.Н.; Ерешко, А.И.; Сотников, Ю.М.; Єрешко, А.І.; Sotnikov, Y.; Ereshko, A.
2017Становлення теорії маркетингових досліджень в умовах інформаційно-технологічної революціїЄрешко, А.І.; Сотніков, Ю.М.; Ereshko, A.; Sotnikov, Y.