Browsing by Author Litovchenko, I.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 17 of 17
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2016Investigation of the influence of consumer behavior on the formation of integrated marketing communicationsLitovchenko, I.; Shkurupska, I.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.
2016The development of marketing communications under the influence of the Industry 4.0Shkurupska, I.; Litovchenko, I.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, І.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, И.Л.
2011Генезис и эволюция информационной концепции маркетингаЛитовченко, И.Л.; Литовченко, І.Л.; Litovchenko, I.
2015Дослідження поняття "субконтрактація" як сучасної форми виробничої коопераціїЛитовченко, І.Л.; Хмелярова, Я.А.; Литовченко, И.Л.; Хмелярова, Я.А.; Litovchenko, I.; Hmelyarova, Y.
2013Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудованияЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2015Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудованияЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2014Исследование дуальности современного промышленного рынкаЛитовченко, И.Л.; Литовченко, І.Л.; Litovchenko, I.
2015; 2015Маркетинг в условиях дульности современного промышленного рынкаЛитовченко, И.Л.; Литовченко, І.Л.; Litovchenko, I.
2011Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економікиЛитовченко, І.Л.; Литовченко, И.Л.; Litovchenko, I.
2009Методологічні аспекти Інтернет-маркетингуЛитовченко, І.Л.; Литовченко, И.Л.; Litovchenko, I.
2015Оценка синергетического эффекта от применения интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2014Стратегічне маркетингове планування в страхових компаніяхЛитовченко, І.Л.; Баранова, В.Г.; Рулінська, О.В.; Новошинська, Л.В.; Литовченко, И.Л.; Баранова, В.Г.; Рулинская, О.В.; Новошинская, Л.В.; Litovchenko, I.; Baranova, V.; Rulinskaya, O.; Novoshynska, L.
2016Субконтрактация: международный опыт примененияЛитовченко, И.Л.; Хмелярова, Я.А.; Литовченко, І.Л.; Хмелярова, Я.А.; Litovchenko, I.; Hmelyarova, Y.
2015Фактори конкурентоспроможності курортно-рекреаційних підприємств на ринку послугЛитовченко, І.Л.; Семенов, В.Ф.; Литовченко, И.Л.; Семёнов, В.Ф.; Litovchenko, I.; Semenov, V.
2015Формирование методического подхода к разработке интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2011Інтернет-маркетингЛитовченко, І.Л.; Литовченко, И.Л.; Litovchenko, I.
2014Інтернет-маркетинг в діяльності страхових компанійЛитовченко, І.Л.; Рулінська, О.В.; Литовченко, И.Л.; Рулинская, О.В.; Litovchenko, I.; Rulinskaya, O.