Перегляд зібрання за групою - Автори Novak, H.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 28  далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2024Cучасні тенденції маркетингових дослідженьГолоколєнцева, М.В.; Новак, Г.В.; Holokolyentseva, M.; Novak, H.
2023PR-інструменти в системі управління брендомТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Y.; Novak, H.
2024Виставки як ефективний інструмент маркетингових комунікаційХачірова, Ю.; Новак, Г.В.; Khachirova, Y.; Novak, H.
2024Вплив маркетингових досліджень на збільшення продажів сайтуКириченко, І.; Новак, Г.В.; Kirichenko, I.; Novak, H.
2025Від персоналізації до екологізації: нові підходи в маркетингуТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Ya.; Novak, H.
2024Дослідження поведінки покупців на споживчому ринкуПраведна, О.В.; Новак, Г.В.; Pravedna, O.; Novak, H.
2024Застосування маркетингу території в селі Курісове Одеської областіОзарінська, А.В.; Новак, А.В.; Ozarinska A.; Novak, H.
2024Креативний маркетинг. Про креатив і не тількиЧумаченко, А.П.; Новак, Г.В.; Chumachenko, A.; Novak, H.
2024Маркетинг в умовах цифрового шантажуТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Ya.; Novak, H.
2024Маркетингове дослідження аналізу споживацьких проблем на українському ринку в умовах війниОзарінська, А.В.; Новак, А.В.; Ozarinska A.; Novak, H.
2024Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробівЧечельницький, О.І.; Новак, Г.В.; Chechelnytskyi, O.; Novak, H.
2022Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємствТарасова, К.І.; Литовченко, І.Л.; Смирнова, Н.В.; Обнявко, О.В.; Кухарська, Н.О.; Андрєєва, Н.М.; Постан, М.Я.; Саєнсус, М.А.; Рулінська, О.В.; Андрєєва, Н.М.; Саєнсус, М.А.; Рулінська, О.В.; Жарська, І.О.; Сотніков, Ю.М.; Шкурупська, І.О.; Полянська, О.Є.; Сало, Я.В.; Бербер, А.І.; Беспалов, В.М.; Новак, Г.В.; Губерник, А.О.; Шеремета, О.В.; Бутенко, А.А.; Tarasova, K.; Litovchenko, I.; Smyrnova, N.; Obniavko, O.; Kuharskaya, N.; Andryeyeva, N.; Postan, M.; Saiensus, M.; Rulinskaya, O.; Zharska, I.; Sotnikov, Y.; Shkurupska, I.; Sotnikov, Yu.; Shkurupskaya, I.; Polyanska, O.; Salo, Ya.; Berber, А.; Novak, H.; Bespalov, V.; Gubernyk, A.; Sheremeta, O.; Butenko, T.
2024Методи маркетингових дослідженьСклярук, Є.Р.; Новак, Г.В.; Sklyaruk E.; Novak, H.
2024Паблік рилейшнс (PR) як механізм маркетингуФілозова, А.О.; Новак, Г.В.; Filozova, A.; Novak, H.
2023Партизанський маркетинг як ефективний спосіб просування підприємстваТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Y.; Novak, H.
2024Принципи організації управління маркетингом на підприємствіСауляк, К.А.; Новак, Г.В.; Saulyak, K.; Novak, H.
2024Розвиток селища Доброслав в Одеській області із застосуванням маркетингу територійЛяхов, В.А.; Новак, Г.В.; Lyakhov, V.; Novak, H.
2024Роль виставок у просуванні та маркетингу продуктів та послугКрюковська, С.О.; Новак, Г.В.; Kryukovskaya, S.; Novak, H.
2024Роль маркетингових досліджень в діяльності підприємстваМельничук, О.А.; Новак, Г.В.; Melnychuk, O.; Novak, H.
2024Система управління якості товаруКравцова, В.В.; Новак, Г.В.; Kravtsova, V.; Novak, H.