Перегляд зібрання за групою - Автори Osnach, O.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 7 із 7
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2013Визначення впливу основних факторів на прибуток підприємстваОснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O.
2015Маркетинг промышленного предприятия в схемах и рисункахОснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O.
2013Оптимізація виробничих запасів як джерело скорочення витрат підприємстваАрхіпов, С.В.; Оснач, О.Ф.; Архипов, С.В.; Оснач, О.Ф.; Arkhipov, S.; Osnach, O.
2016Прогностична оцінка ємності ринку олії соняшникової в Одеській областіОснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O.
2009Промисловий маркетингОснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O.
2004ТоварознавствоОснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O.
2019Факультет міжнародної економіки Одеського національного економічного університету: історія і досвід; Звєряков, М.І.; Агафонова, Н.В.; Шкурупська, І.О.; Збрицька, Т.П.; Оснач, О.Ф.; Уханова, І.О.; Нездоймінов, С.Г.; Кунділовська, Т.А.; Zvieriakov, M.; Ahafonova, N.; Shkurupska, I.; Zbrytska, T.; Osnach, O.; Ukhanova, I.; Nezdoyminov, S.; Kundilovskaya, T.