Перегляд зібрання за групою - Автори Salo, Y.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2023PR-інструменти в системі управління брендомТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Y.; Novak, H.
2021Theoretical and methodological fundamentals of formation of conditions development of human potential of the regionNikiforenko, V.; Bogdanova, T.; Zbrytska, T.; Ivanova, L.; Kryvtsova, M.; Petrovska, O.; Soroka, A.; Yolkina, E.; Novitsky, M.; Tabanova, A.; Karpenko, N.; Perepelchuk, T.; Salo, Y.; Svorobovych, L.; Никифоренко, В.Г.; Богданова, Т.І.; Збрицька, Т.П.; Іванова, Л.В.; Кривцова, М.С.; Петровська, О.М.; Сорока, О.В.; Йолкіна, О.В.; Новицький, М.В.; Табанова, А.І.; Карпенко, Н.В.; Перепельчук, Т.В.; Сало, Я.В.; Своробович, Л.М.
2023Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільстваСало, Я.В.; Salo, Y.
2023Екологічні аспекти сучасної логістикиСало, Я.В.; Salo, Y.
2018Макроекономічна динаміка у формуванні українського середнього класуСало, Я.В.; Salo, Y.
2018Особливості формування людського капіталу в одеській областіТабанова, А.І.; Сало, Я.В.; Tabanova, A.; Salo, Y.
2023Партизанський маркетинг як ефективний спосіб просування підприємстваТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Y.; Novak, H.
2021Управління здоровʹям працівників як сучасний інструмент охорони та організації праціСорока, О.В.; Сало, Я.В.; Soroka, O.; Salo, Y.