Перегляд зібрання за групою - Автори Salo, Ya.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 37  далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Entrepreneurial Characteristics as Factors of Human DevelopmentNikiforenko, V.; Novytskyi, M.; Karpenko, N.; Salo, Ya.; Никифоренко, В.Г; Новицький, М.В.; Карпенко, Н.В.; Сало, Я.В.
2021PEST-аналіз малого та середнього підприємництва в УкраїніСало, Я.В.; Salo, Ya.
2024SEO аналіз сайту університету за допомогою AhrefsПанаєт, О.В.; Сало, Я.В.; Panaet, O.; Salo, Ya.
2021Аналіз гендерної рівності: зарубіжний досвідСало, Я.В.; Пашута, Д.О.; Salo, Ya.; Pashuta, D.
2024Аудит персоналуЗбрицька, Т.П.; Сало, Я.В.; Zbrytska, T.; Salo, Ya.
2019Аудит персоналуЗбрицька, Т.П.; Сало, Я.В.; Zbrytska, T.; Salo, Ya.
2021Вплив пандемії COVID-19 на ринок праці в УкраїніСало, Я.В.; Salo, Ya.
2022Вплив пандемії COVID-19 на ринок праці УкраїниСало, Я.В.; Salo, Ya.
2025Від персоналізації до екологізації: нові підходи в маркетингуТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Ya.; Novak, H.
2022Вірусний маркетинг: принципи та особливості використанняСало, Я.В.; Salo, Ya.
2020Демографічний та освітній аспекти в контексті розвитку людського потенціалу Одеської областіСало, Я.В.; Табанова, А.І.; Salo, Ya.; Tabanova, A.
2024Дослідження поведінки українських споживачів в умовах війниТащі, Д.О.; Сало, Я.В.; Taschi, D.; Salo, Ya.
2023«Зелена» логістика в Україні: проблеми та перспективиСало, Я.В.; Salo, Ya.
2024Конкурентноспроможність стратегії маркетингуГеоргієва, Л.Г.; Сало, Я.В.; Georgieva, L.; Salo, Ya.
2024Конкурентоспроможність підприємства в умовах війниШахкян, А.Р.; Сало, Я.В.; Shahkyan, A.; Salo, Ya.
2024Маркетинг в умовах цифрового шантажуТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Ya.; Novak, H.
2024Маркетингове ціноутворення в онлайн-середовищі; Саєнсус, М.А.; Беспалов, В.М.; Кочевой, М.М.; Обнявко, О.В.; Тарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Васильченко, К.Г.; Saiensus, M.; Bespalov, V.; Kochevoy, M.; Obniavko, O.; Tarasova, K.; Salo, Ya.; Vasylchenko, K.
2022Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємствТарасова, К.І.; Литовченко, І.Л.; Смирнова, Н.В.; Обнявко, О.В.; Кухарська, Н.О.; Андрєєва, Н.М.; Постан, М.Я.; Саєнсус, М.А.; Рулінська, О.В.; Андрєєва, Н.М.; Саєнсус, М.А.; Рулінська, О.В.; Жарська, І.О.; Сотніков, Ю.М.; Шкурупська, І.О.; Полянська, О.Є.; Сало, Я.В.; Бербер, А.І.; Беспалов, В.М.; Новак, Г.В.; Губерник, А.О.; Шеремета, О.В.; Бутенко, А.А.; Tarasova, K.; Litovchenko, I.; Smyrnova, N.; Obniavko, O.; Kuharskaya, N.; Andryeyeva, N.; Postan, M.; Saiensus, M.; Rulinskaya, O.; Zharska, I.; Sotnikov, Y.; Shkurupska, I.; Sotnikov, Yu.; Shkurupskaya, I.; Polyanska, O.; Salo, Ya.; Berber, А.; Novak, H.; Bespalov, V.; Gubernyk, A.; Sheremeta, O.; Butenko, T.
2024Методи розробки фірмового стилю товаруКопильченко, Я.О.; Сало, Я.В.; Kopilchenko, Ya.; Salo, Ya.
2018Методологія і практика оцінки середнього класу як чинника соціально-економічного зростання УкраїниСало, Я.В.; Salo, Ya.