Просмотр собрания по группе - Авторы Shkurupska, I.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 6 из 6
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Investigation of the influence of consumer behavior on the formation of integrated marketing communicationsLitovchenko, I.; Shkurupska, I.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.
2016The development of marketing communications under the influence of the Industry 4.0Shkurupska, I.; Litovchenko, I.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, І.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, И.Л.
2018Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послугКарпов, В.А.; Білоус, О.Ю.; Жарська, І.О.; Литовченко, І.Л.; Сотніков, Ю.М.; Шкурупська, І.О.; Фіалковська, А.А.; Авдієнко, Я.А.; Karpov, V.; Bilous, O.; Zharska, I.; Lytovchenko, I.; Sotnikov, Y.; Shkurupska, I.; Fialkovska, A.; Avdiienko, Y.
2016Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікаційШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupska, I.
2016Оценка эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций с помощью системы сбалансированных показателейШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupska, I.
2017Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0Шкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupska, I.