Browsing by Author Sotnikov, Y.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2019Big Data як основоположний підхід у створенні портрета цільового споживачаСотніков, Ю.; Єрешко, А.; Sotnikov, Y.; Ereshko, A.
2013Cross-border cooperation development of Ukraine: forms and instruments of competitiveness increaseSotnikov, Y.; Сотніков, Ю.М.; Сотников, Ю.Н.
2011Prospects of use of the European neighbourhood and partnership instrument in the Odessa regionSotnikov, Y.; Сотніков, Ю.М.; Сотников, Ю.Н.
2018Specificity of the market of online marketing researches in UkraineEreshko, A.; Sotnikov, Y.
2018Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послугКарпов, В.А.; Литовченко, І.Л.; Сотніков, Ю.М.; Білоус, О.Ю.; Шкурупська, І.О.; Авдієнко, Я.А.; Федорова, Т.О.; Жарська, І.О.; Фіалковська, А.А.; Karpov, V.; Lytovchenko, I.; Sotnikov, Y.; Bilous, O.; Shkurupska, I.; Avdiienko, Y.; Zharska, I.; Fialkovska, A.
2016Маркетингові дослідження із застосуванням пакета SPSSСотніков, Ю.М.; Сотников, Ю.Н.; Sotnikov, Y.
2022Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємствТарасова, К.І.; Литовченко, І.Л.; Смирнова, Н.В.; Обнявко, О.В.; Кухарська, Н.О.; Андрєєва, Н.М.; Постан, М.Я.; Саєнсус, М.А.; Рулінська, О.В.; Андрєєва, Н.М.; Саєнсус, М.А.; Рулінська, О.В.; Жарська, І.О.; Сотніков, Ю.М.; Шкурупська, І.О.; Полянська, О.Є.; Сало, Я.В.; Бербер, А.І.; Беспалов, В.М.; Новак, Г.В.; Губерник, А.О.; Шеремета, О.В.; Бутенко, А.А.; Tarasova, K.; Litovchenko, I.; Smyrnova, N.; Obniavko, O.; Kuharskaya, N.; Andryeyeva, N.; Postan, M.; Saiensus, M.; Rulinskaya, O.; Zharska, I.; Sotnikov, Y.; Shkurupska, I.; Sotnikov, Yu.; Shkurupskaya, I.; Polyanska, O.; Salo, Ya.; Berber, А.; Novak, H.; Bespalov, V.; Gubernyk, A.; Sheremeta, O.; Butenko, T.
2012Механізми та інструменти використання переваг транскордонного співробітництва у підвищенні конкурентоспроможності Одеського регіонуСотніков, Ю.М.; Сотников, Ю.Н.; Sotnikov, Y.
2018Онлайн панель как маркетинговый рычаг ускорения развития регионального рынкаЕрешко, А.И.; Сотников, Ю.Н.; Єрешко, А.І.; Сотніков, Ю.М.; Ereshko, A.; Sotnikov, Y.
2018Перспективи використання маркетингових онлайн – досліджень в інноваційному розвитку економіки регіонуЄрешко, А.І.; Сотніков, Ю.М.; Ereshko, A.; Sotnikov, Y.
2019Практичность реализации технологий Big Data в политике компанийСотников, Ю.Н.; Ерешко, А.И.; Сотников, Ю.М.; Єрешко, А.І.; Sotnikov, Y.; Ereshko, A.
2011Підвищення конкурентоспроможності АПК Одеського регіону: кластерний підхідСотніков, Ю.М.; Сотников, Ю.Н.; Sotnikov, Y.
2017Становлення теорії маркетингових досліджень в умовах інформаційно-технологічної революціїЄрешко, А.І.; Сотніков, Ю.М.; Ereshko, A.; Sotnikov, Y.
2013Інституційна підтримка формування кластерів на транскордонних територіяхСотніков, Ю.М.; Сотников, Ю.Н.; Sotnikov, Y.