Перегляд зібрання за групою - Теми value

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Formational characteristics of the new marketing approach in banking areaZavadska, D.
2014Formational characteristics of the new marketing approach in banking areaZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2011Аксіосфера освіти в інноваційному суспільствіЮшкевич, Ю.С.; Yushkevych, Y.
2013Концепція управління вартістю як інструмент боротьби в умовах глобальної конкуренціїТарасова, О.В.; Тарасова, О.В.; Tarasova, O.
2014Морально-етичні цінності як предмет соціально-філософського аналізуЮшкевич, Ю.С.; Юшкевич, Ю.С.; Yushkevych, Y.
2011Морфологічний аналіз аксіосфери освітиЮшкевич, Ю.С.; Юшкевич, Ю.С.; Yushkevych, Y.
2014Основні методологічні підходи до оцінки вартості компаній в процесі злиття-поглинанняТарасова, О.В.; Тарасова, О.В.; Tarasova, O.
2006Проблеми управління великими підприємствами в УкраїніТарасова, О.В.; Тарасова, О.В.; Tarasova, O.
2011Різні підходи до класифікації поняття «цінність»Юшкевич, Ю.С.; Yushkevych, Y.
2015Теоретичні засади дослідження процесу розвитку вартості та ціниСкидан, О.А.; Скидан, О.А.; Skidan, O.
2015Теоретичні засади дослідження процесу розвитку вартості та ціниСкидан, О.А.; Скидан, О.А.; Skidan, O.
2012Трансформаційні тенденції аксіосфери українського соціуму в епоху глобалізаціїЮшкевич, Ю.С.; Юшкевич, Ю.С.; Yushkevych, Y.