Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 8324 до 8343 із 16346 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015П(С)БУ и МСФО: анализ конвергенцииКузина, Р.В.; Кузіна, Р.В.; Kuzina, R.
2017Пiдвищення ефективностi використання персоналу на підприємствіГадараг, Д.О.
2018Пiдвищення мiжнapодної конкуpентоспpоможностi пiдпpиємствa (нa пpиклaдi ТОВ «Телекapт-Пpилaд»)Бpусник, Д.О.
2022Пiдвищення мiжнародної iнвестицiї привабливостi приморської агломерацiї ( на прикладi Одеської агломерацiї)Бєляк, І.О.
2022Пiдвищення мiжнародної конкурентоспроможностi промислового пiдприємства ( на прикладi ПАТ "ОДЕСКАБЕЛЬ")Гордієнко, К.С.
2007Пiдвищення теоретико-методологiчного та методичного рiвня викладання навчальних дисциплiн - важлива передумова полiпшення якостi пiдготовки магiстрiвЛевицький, М.А.
2020Пoдaтoк нa дoхoди фiзичних oсiб: мeхaнiзм стягнeння тa джeрeлo дoхoду бюджeту УкрaїниAнтoнeнкo, К.Є.
2020Пам’ятки культурної спадщини Одеського регіону як потенціал для розвитку туризмуЯрьоменко, С.Г.; Iaromenko, S.
2022Пандемія COVID-19 як соціально-економічний феноменМомот, В.Є.; Momot, V.
2023Панічні атаки як проблема сучасної молодіКайхер, І.І.
2011Парадигма материально-технического снабжения в XXI веке: модель электронного снабжения предприятий УкраиныМеджибовская, Н.С.; Меджибовська, Н.С.; Medzhybovska, N.
2013Парадигма управления персоналом туристических предприятий Ирака в условиях глобализацииКарим Дхеяб Ахмед
2019Парадигма устойчивого экономического развития и украинские реалииМаксименко, С.В.; Максименко, С.В.; Maksimenko, S.
2015Параметри виробничої програми сучасного промислового підприємстваЄгупов, Ю.А.; Егупов, Ю.А.; Yegupov, Y.
2023Параметри дослідження соціальної нерівності крізь призму розробки фінансової політики державиКоцюрубенко, Г.М.; Kotsiurubenko, G.
2004Паремії як засіб відображення когнітивних процесівКовальська, Н.А.; Ковальская, Н.А.; Kovalska, N.
2023Партизанський маркетинг як ефективний спосіб просування підприємстваТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Y.; Novak, H.
2008Партнерство бізнесу та держави як новий інструмент державної інвестиційної політики у сфері ЖКГКлєвцєвич (Прищенко), Н.А.; Клевцевич (Прищенко), Н.А.; Klevcevich ( Prischenko), N.
2013Партнерство влади, бізнесу та громади як складова успішності місцевого соціально-економічного розвиткуСментина, Н.В.; Сментына, Н.В.; Smentyna, N.
2012Партнерство розвитку території як інструмент підвищення ефективності використання соціального капіталу в регіоніЄрмакова, О.А.; Ермакова, О.А.; Iermakova, O.