Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1003
Назва: Тенденції змін споживацьких пріоритетів на ринку екологічних товарів України
Автори: Кірносова, М.В.
Бібліографічний опис: Кірносова М. В. Тенденції змін споживацьких пріоритетів на ринку екологічних товарів України / М. В. Кірносова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2012. – Вип. 44 (1). - С. 64-68.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті визначено особливості розвитку ринку екологічно чистих товарів в Україні. Розглянуто проблему врахування потреб споживачів у безпечній продукції при її розробці та реалізації. Надано рекомендації щодо маркетингових комунікацій при просуванні екологічної продукції.The features of market development of ecofriendly products in the Ukraine are defined in the thesis. The problem of the consumer demand for safe products in its development and implementation is considered. The recommendations of marketing communications in promoting ecological products are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1003
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 41



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.