Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10032
Назва: Управління якістю та конкурентоспроможністю послуг на ринку роздрібної торгівлі» (на прикладі ТОВ «Сільпо-ФУД)
Інші назви: Managing the quality and competitiveness of services in the retail market" (for example, "Silpo-FUD" Ltd)
Автори: Артеменко, А.А.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: якість послуг
конкурентоспроможність
підвищення якості
роздрібна торгівля
торгівельне підприємство
рівень якості продукції
quality of services
competitiveness
quality improvement
retail trade
trade enterprise
quality level of products
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності поняття «якість та конкурентоспроможність послуг», особливості управління якістю та конкурентоспроможністю торгівельного підприємства та сучасні методики оцінки якості послуг.
The work deals with the theoretical aspects the concept of "quality and competitiveness of services", peculiarities of quality management and competitiveness of the trade enterprise and modern methods of service quality assessment are considered in the paper.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10032
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.