Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртеменко, А.А.-
dc.date.accessioned2019-09-25T12:29:26Z-
dc.date.available2019-09-25T12:29:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10032-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності поняття «якість та конкурентоспроможність послуг», особливості управління якістю та конкурентоспроможністю торгівельного підприємства та сучасні методики оцінки якості послуг.ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects the concept of "quality and competitiveness of services", peculiarities of quality management and competitiveness of the trade enterprise and modern methods of service quality assessment are considered in the paper.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectякість послугru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectпідвищення якостіru_RU
dc.subjectроздрібна торгівляru_RU
dc.subjectторгівельне підприємствоru_RU
dc.subjectрівень якості продукціїru_RU
dc.subjectquality of servicesru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectquality improvementru_RU
dc.subjectretail traderu_RU
dc.subjecttrade enterpriseru_RU
dc.subjectquality level of productsru_RU
dc.titleУправління якістю та конкурентоспроможністю послуг на ринку роздрібної торгівлі» (на прикладі ТОВ «Сільпо-ФУД)ru_RU
dc.title.alternativeManaging the quality and competitiveness of services in the retail market" (for example, "Silpo-FUD" Ltd)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.