Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10035
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Management of marketing activities of the enterprise
Автори: Вінокурова, А.Г.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: управління
маркетинг
кабельно-провідникова продукція
лояльність
задоволений клієнт
management
marketing
cable products
loyalty
satisfied customer
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, особливості комунікаційної політики в маркетинговій діяльності. Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ПАТ «Одескабель», маркетингове середовище, розроблено заходи щодо удосконалення ефективності маркетингової діяльності на ПАТ «Одескабель».
The work deals with the theoretical aspects of marketing management at the enterprise, especially the communication policy in marketing activities. Analyzed the financial and economic activities of Odeskabel, the marketing environment, developed measures to improve the effectiveness of marketing activities at Odeskabel.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10035
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.