Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10035
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Other Titles: Management of marketing activities of the enterprise
Authors: Вінокурова, А.Г.
Issue Date: 2019
Keywords: управління
маркетинг
кабельно-провідникова продукція
лояльність
задоволений клієнт
management
marketing
cable products
loyalty
satisfied customer
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, особливості комунікаційної політики в маркетинговій діяльності. Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ПАТ «Одескабель», маркетингове середовище, розроблено заходи щодо удосконалення ефективності маркетингової діяльності на ПАТ «Одескабель».
The work deals with the theoretical aspects of marketing management at the enterprise, especially the communication policy in marketing activities. Analyzed the financial and economic activities of Odeskabel, the marketing environment, developed measures to improve the effectiveness of marketing activities at Odeskabel.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10035
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.