Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВінокурова, А.Г.-
dc.date.accessioned2019-09-25T13:14:26Z-
dc.date.available2019-09-25T13:14:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10035-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, особливості комунікаційної політики в маркетинговій діяльності. Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ПАТ «Одескабель», маркетингове середовище, розроблено заходи щодо удосконалення ефективності маркетингової діяльності на ПАТ «Одескабель».ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing management at the enterprise, especially the communication policy in marketing activities. Analyzed the financial and economic activities of Odeskabel, the marketing environment, developed measures to improve the effectiveness of marketing activities at Odeskabel.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкабельно-провідникова продукціяru_RU
dc.subjectлояльністьru_RU
dc.subjectзадоволений клієнтru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectcable productsru_RU
dc.subjectloyaltyru_RU
dc.subjectsatisfied customerru_RU
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємстваru_RU
dc.title.alternativeManagement of marketing activities of the enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.