Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКірносова, М.В.-
dc.date.accessioned2013-12-16T13:31:08Z-
dc.date.available2013-12-16T13:31:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКірносова М. В. Тенденції змін споживацьких пріоритетів на ринку екологічних товарів України / М. В. Кірносова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2012. – Вип. 44 (1). - С. 64-68.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1003-
dc.description.abstractУ статті визначено особливості розвитку ринку екологічно чистих товарів в Україні. Розглянуто проблему врахування потреб споживачів у безпечній продукції при її розробці та реалізації. Надано рекомендації щодо маркетингових комунікацій при просуванні екологічної продукції.The features of market development of ecofriendly products in the Ukraine are defined in the thesis. The problem of the consumer demand for safe products in its development and implementation is considered. The recommendations of marketing communications in promoting ecological products are given.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleТенденції змін споживацьких пріоритетів на ринку екологічних товарів Україниru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 41



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.