Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10044
Назва: Управління результативністю діяльності підприємства на ринку поліграфічних послуг
Інші назви: Managing the performance of the company in the market of polygraphic services
Автори: Коломацька, Д.С.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: результативність
підприємство
поліграфія
модель Дюпона
інвестиційний проект
устаткування
productivity
enterprise
polygraphy
DuPont model
investment project
equipment
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти результативності діяльності підприємства та основні групи її показників. За результатами дослідження методів оцінювання результативності, а саме: кореляційно-регресійного аналізу, факторного аналізу прибутку та факторної моделі Дюпона запропоновано оцінити результативність діяльності підприємства за допомогою трьохфакторної моделі Дюпона.
The theoretical aspects of the performance of the enterprise and the main groups of its indicators are considered in the paper. According to the results of the study of the methods of evaluation of the results, namely: correlation-regression analysis, factor analysis of profit and factor model of DuPont, it is proposed to evaluate the performance of the enterprise using the three-factor model of DuPont.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10044
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.