Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10044
Title: Управління результативністю діяльності підприємства на ринку поліграфічних послуг
Other Titles: Managing the performance of the company in the market of polygraphic services
Authors: Коломацька, Д.С.
Issue Date: 2019
Keywords: результативність
підприємство
поліграфія
модель Дюпона
інвестиційний проект
устаткування
productivity
enterprise
polygraphy
DuPont model
investment project
equipment
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти результативності діяльності підприємства та основні групи її показників. За результатами дослідження методів оцінювання результативності, а саме: кореляційно-регресійного аналізу, факторного аналізу прибутку та факторної моделі Дюпона запропоновано оцінити результативність діяльності підприємства за допомогою трьохфакторної моделі Дюпона.
The theoretical aspects of the performance of the enterprise and the main groups of its indicators are considered in the paper. According to the results of the study of the methods of evaluation of the results, namely: correlation-regression analysis, factor analysis of profit and factor model of DuPont, it is proposed to evaluate the performance of the enterprise using the three-factor model of DuPont.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10044
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.