Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10044
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломацька, Д.С.-
dc.date.accessioned2019-09-26T11:14:37Z-
dc.date.available2019-09-26T11:14:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10044-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти результативності діяльності підприємства та основні групи її показників. За результатами дослідження методів оцінювання результативності, а саме: кореляційно-регресійного аналізу, факторного аналізу прибутку та факторної моделі Дюпона запропоновано оцінити результативність діяльності підприємства за допомогою трьохфакторної моделі Дюпона.ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical aspects of the performance of the enterprise and the main groups of its indicators are considered in the paper. According to the results of the study of the methods of evaluation of the results, namely: correlation-regression analysis, factor analysis of profit and factor model of DuPont, it is proposed to evaluate the performance of the enterprise using the three-factor model of DuPont.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectрезультативністьru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectполіграфіяru_RU
dc.subjectмодель Дюпонаru_RU
dc.subjectінвестиційний проектru_RU
dc.subjectустаткуванняru_RU
dc.subjectproductivityru_RU
dc.subjectenterpriseru_RU
dc.subjectpolygraphyru_RU
dc.subjectDuPont modelru_RU
dc.subjectinvestment projectru_RU
dc.subjectequipmentru_RU
dc.titleУправління результативністю діяльності підприємства на ринку поліграфічних послугru_RU
dc.title.alternativeManaging the performance of the company in the market of polygraphic servicesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.