Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10048
Назва: Управляння маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Management of the enterprise's marketing activity
Автори: Місерук, Д.Р.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: ланцюжок створення вартості
товарний портфель
матриця БКГ
SWOT-аналіз
грошові потоки
value creation chain
product portfolio
BCG matrix
SWOT analysis
cash flows
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку товарів промислового призначення.
The work deals with the theoretical aspects Management of the enterprise's marketing activity on the market of industrial goods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10048
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Місерук Д.Р. Кваліфікаційна робота.pdf490,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Місерук Д.С. Реферат.pdf396,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.