Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10050
Назва: Управління маркетинговою діяльністю на ринку автозаправних станцій
Інші назви: Management of Marketing Activity on Petrol Stations Market
Автори: Некрич Є.І.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: управління
маркетингова діяльність
ринок автозаправних станцій
бюджет маркетингу
додаткова послуга
management
marketing activity
market of petrol stations
marketing budget
additional service
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства, методики формування бюджету маркетингу, практичні аспекти розробки маркетингових заходів.
The article deals with the theoretical bases of management of marketing activity of the enterprise, methods of budget marketing formation, practical aspects of marketing activities development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10050
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Некрич Є.І. Кваліфікаційна робота.pdf163,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Некрич Є. І. Реферат.pdf169,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.