Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10050
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНекрич Є.І.-
dc.date.accessioned2019-09-26T12:18:18Z-
dc.date.available2019-09-26T12:18:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10050-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства, методики формування бюджету маркетингу, практичні аспекти розробки маркетингових заходів.ru_RU
dc.description.abstractThe article deals with the theoretical bases of management of marketing activity of the enterprise, methods of budget marketing formation, practical aspects of marketing activities development.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectринок автозаправних станційru_RU
dc.subjectбюджет маркетингуru_RU
dc.subjectдодаткова послугаru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectmarket of petrol stationsru_RU
dc.subjectmarketing budgetru_RU
dc.subjectadditional serviceru_RU
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю на ринку автозаправних станційru_RU
dc.title.alternativeManagement of Marketing Activity on Petrol Stations Marketru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Некрич Є.І. Кваліфікаційна робота.pdf163,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Некрич Є. І. Реферат.pdf169,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.