Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10060
Назва: Управляння маркетинговою діяльністю ІТ-компанії
Інші назви: Management of the IT company's marketing activity
Автори: Франко, В.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: модель привабливості галузі Портера
цільовий сегмент споживачів
SWOT-аналіз
грошові потоки
the Porter's attractiveness model of the industry
target consumer segment
SWOT analysis
cash flows
Короткий огляд (реферат): Фінансово-економічну діяльність фірми, систему організаційних взаємовідносин, модель привабливості галузі Портера, цільові сегменти ІТ-спеціалістів, внутрішній потенціал ТОВ «Всевід».
The financial and economic activity of the firm, the system of organizational relations, the Porter's attractiveness model of the industry, target segments of IT specialists, the internal potential of the “Vsevid” Enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10060
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Франко В.В. Кваліфікаційна робота.pdf160,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Франко В.В. Реферат.pdf492,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.