Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10060
Title: Управляння маркетинговою діяльністю ІТ-компанії
Other Titles: Management of the IT company's marketing activity
Authors: Франко, В.В.
Issue Date: 2019
Keywords: модель привабливості галузі Портера
цільовий сегмент споживачів
SWOT-аналіз
грошові потоки
the Porter's attractiveness model of the industry
target consumer segment
SWOT analysis
cash flows
Abstract: Фінансово-економічну діяльність фірми, систему організаційних взаємовідносин, модель привабливості галузі Портера, цільові сегменти ІТ-спеціалістів, внутрішній потенціал ТОВ «Всевід».
The financial and economic activity of the firm, the system of organizational relations, the Porter's attractiveness model of the industry, target segments of IT specialists, the internal potential of the “Vsevid” Enterprise.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10060
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Франко В.В. Кваліфікаційна робота.pdf160,71 kBAdobe PDFView/Open
Франко В.В. Реферат.pdf492,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.