Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10063
Назва: Управління збутовою діяльністю торговельного підприємства
Інші назви: Management of Marketing Activities of the Trading Enterprise
Автори: Цигипа, В.Ю.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: торговельне підприємство
збутова діяльність
збут
показники ефективності
аналіз фінансових показників
trading company
sales activity
sales
indicators of efficiency
analysis of financial indicators
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні основи управління збутовою діяльністю, зокрема досліджено основні етапи процесу управління збутом та охарактеризовано основні показники управління збутовою діяльністю підприємства.
In the article the theoretical bases of management of sales activities are considered, in particular the main stages of sales management process are investigated and the main indicators of management of sales activities of the enterprise are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10063
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цигипа В.Ю. Кваліфікаційна робота.pdf129,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Цигипа В.Ю. Реферат.pdf488,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.