Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10063
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦигипа, В.Ю.-
dc.date.accessioned2019-10-01T09:09:23Z-
dc.date.available2019-10-01T09:09:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10063-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні основи управління збутовою діяльністю, зокрема досліджено основні етапи процесу управління збутом та охарактеризовано основні показники управління збутовою діяльністю підприємства.ru_RU
dc.description.abstractIn the article the theoretical bases of management of sales activities are considered, in particular the main stages of sales management process are investigated and the main indicators of management of sales activities of the enterprise are described.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectторговельне підприємствоru_RU
dc.subjectзбутова діяльністьru_RU
dc.subjectзбутru_RU
dc.subjectпоказники ефективностіru_RU
dc.subjectаналіз фінансових показниківru_RU
dc.subjecttrading companyru_RU
dc.subjectsales activityru_RU
dc.subjectsalesru_RU
dc.subjectindicators of efficiencyru_RU
dc.subjectanalysis of financial indicatorsru_RU
dc.titleУправління збутовою діяльністю торговельного підприємстваru_RU
dc.title.alternativeManagement of Marketing Activities of the Trading Enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цигипа В.Ю. Кваліфікаційна робота.pdf129,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Цигипа В.Ю. Реферат.pdf488,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.