Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10065
Назва: Управління збутовою діяльністю підприємтва
Інші назви: Management of the Enterprise Marketing Processes
Автори: Щука, В.С.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: управління
збутова діяльність
ринок технічного обслуговування та ремонту автомобілів
management
sales activity
market of technical maintenance and repair of cars
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи управління збутовою діяльністю підприємства, методи оцінювання ефективності збутової діяльності, особливості процесу управління збутовою діяльністю підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність підприємства, проведено аналіз тенденцій розвитку ринку технічного обслуговування та ремонту автомобілів, розроблено заходи з управління збутовою діяльністю підприємства.
The paper deals with the theoretical basis of management of sales activities of the enterprise, methods of assessing the effectiveness of sales activities, the peculiarities of the management of sales activities of the enterprise. The financial-economic activity of the enterprise has been analyzed, the analysis of trends in the development of the market for maintenance and repair of automobiles has been carried out, measures for management of sales activities of the enterprise have been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10065
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щука В.С. Кваліфікаційна робота.pdf193,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Щука В.С. Реферат.pdf583,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.