Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10069
Назва: Управління процесом розробки та впровадження нової продукції
Інші назви: The Management of developing and introducing new products
Автори: Яремчук, Ю.І.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: товарний портфель
матриця БКГ
матриця Ансоффа
SWOT-аналіз
грошові потоки
product portfolio
BCG matrix
Ansoff matrix
SWOT analysis
cash flows
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти. Управління товарним портфелям та впровадження нової продукції.
The work deals with the theoretical aspects. A management of product portfolios and introducing new products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10069
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яремчук Ю.І. Кваліфікаційна робота.pdf166,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Яремчук Ю.І. Реферат.pdf345,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.