Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10144
Назва: Управління маркетингом туристичної фірми
Інші назви: Management of tour operator marketing
Автори: Єрмаков, Р.Р.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: сегменування
цільовий сегмент
конкурентний профіль
многокутник конкурентоспросожності
SWOT-аналіз
segmentation
target segment
competition profile
competitiveness polygon
SWOT analys
Короткий огляд (реферат): Управління маркетинговою діяльністю фірми на ринку туристичних послуг України. Фінансово-економічну діяльність фірму, систему організаційних взаємовідносин, маркетингове середовище за формами організації діяльності туристичних фірм, привабливість цільових сегментів ринку туристичних послуг, внутрішній потенціал ТОВ «Саларис». Впровадження проекту агрегованої автоматизованої CRM системи підбору туристичних турів.
A management of firm marketing activity is at the market of tourist services of Ukraine. Economic activity firm, system of organizational mutual relations, marketing environment after the forms of organization of activity of tour operators, attractiveness of having a special purpose market of tourist services segments, internal potential of firm «Salaris». Introduction of the project of the aggregated automated Customer Relationship Management System of selection of tourist tours.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10144
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єрмаков Р.Р. Кваліфікаційна робота.pdf160,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Єрмаков Р.Р. Реферат.pdf158,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.