Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10144
Title: Управління маркетингом туристичної фірми
Other Titles: Management of tour operator marketing
Authors: Єрмаков, Р.Р.
Issue Date: 2019
Keywords: сегменування
цільовий сегмент
конкурентний профіль
многокутник конкурентоспросожності
SWOT-аналіз
segmentation
target segment
competition profile
competitiveness polygon
SWOT analys
Abstract: Управління маркетинговою діяльністю фірми на ринку туристичних послуг України. Фінансово-економічну діяльність фірму, систему організаційних взаємовідносин, маркетингове середовище за формами організації діяльності туристичних фірм, привабливість цільових сегментів ринку туристичних послуг, внутрішній потенціал ТОВ «Саларис». Впровадження проекту агрегованої автоматизованої CRM системи підбору туристичних турів.
A management of firm marketing activity is at the market of tourist services of Ukraine. Economic activity firm, system of organizational mutual relations, marketing environment after the forms of organization of activity of tour operators, attractiveness of having a special purpose market of tourist services segments, internal potential of firm «Salaris». Introduction of the project of the aggregated automated Customer Relationship Management System of selection of tourist tours.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10144
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єрмаков Р.Р. Кваліфікаційна робота.pdf160,69 kBAdobe PDFView/Open
Єрмаков Р.Р. Реферат.pdf158,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.