Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10145
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку будівельних матеріалів (на прикладі ПАТ «Іллічівський ЗБК»)
Інші назви: Management of competitiveness of the enterprise in the market of construction materials (on the example of PJSCO "Illichivsk Ferroconcrete structures plant")
Автори: Корольов, С.Є.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
управління конкурентоспроможністю
конкурентні переваги
competition
competitiveness
management of competitiveness
competitive advantages
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні засади управління конкурентоспроможністю на ринку будівельних матеріалів. Визначено сутність понять конкуренції та конкурентоспроможності підприємства як економічної категорії. Досліджено особливості економічних методів оцінювання потенціалу конкурентоспроможності підприємства.
The work deals with the theoretical aspects of management of competitiveness on the market of building materials. The content of concepts of competition and competitiveness is determined as economic category. Features of economic methods of evaluating of the potential of the enterprise competitiveness are investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10145
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.