Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Л.П.-
dc.contributor.authorЖупаненко, А.В.-
dc.date.accessioned2013-12-17T07:00:38Z-
dc.date.available2013-12-17T07:00:38Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКоваленко Л. П. Маркетинговий аналіз зоологічних парків України та особливості їх використання в туристичних цілях / Л. П. Коваленко, А. В. Жупаненко // Вісниксоціально-економічнихдосліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2012. – Вип. 44 (1). - С. 214-218.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1016-
dc.description.abstractУ статті проведено маркетинговий аналіз зоологічних парків України, розглянуто особливості пропонованого ними продукту. На прикладі Одеського зоологічного парку загальнодержавного значення проаналізовано сезонність та запропоновано використання методики розрахунку максимальної рекреаційної загрузки з метою згладження сезонних коливань та зменшення негативного впливу туризму. In the article the marketing analysis of zoological parks of Ukraine is made, the features of their offered product are examined. On en example of Odessa’s zoological park of national importance seasonabilities are analyzed and the usage of an algorithm of calculation of the maximal recreational loading with a purpose of smoothing seasonal fluctuations and reduction of the negative influence of tourism is offered.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleМаркетинговий аналіз зоологічних парків України та особливості їх використання в туристичних ціляхru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 44



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.