Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10189
Назва: Шляхи підвищення якості обслуговування туристів на підприємствах готельного господарства
Інші назви: Ways to improve the quality of tourist services at hotel enterprises
Автори: Бойко, Н.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: туризм
готельний бізнес
tourism
hotel business
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження. полягає в розробці практичних рекомендацій щодо підвищення якості обслуговування в закладах розміщення, що сприяють підвищенню їх конкурентоспроможності та ефективності господарської діяльності.
The aim of the study. is to develop practical recommendations for improving the quality of service in accommodation facilities, which contribute to improving their competitiveness and efficiency of economic activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10189
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко Н.В. Кваліфікаційна робота.pdf172,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Бойко Н.В. Реферат.pdf278,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.