Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10189
Title: Шляхи підвищення якості обслуговування туристів на підприємствах готельного господарства
Other Titles: Ways to improve the quality of tourist services at hotel enterprises
Authors: Бойко, Н.В.
Issue Date: 2019
Keywords: туризм
готельний бізнес
tourism
hotel business
Abstract: Мета дослідження. полягає в розробці практичних рекомендацій щодо підвищення якості обслуговування в закладах розміщення, що сприяють підвищенню їх конкурентоспроможності та ефективності господарської діяльності.
The aim of the study. is to develop practical recommendations for improving the quality of service in accommodation facilities, which contribute to improving their competitiveness and efficiency of economic activity.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10189
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бойко Н.В. Кваліфікаційна робота.pdf172,16 kBAdobe PDFView/Open
Бойко Н.В. Реферат.pdf278,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.