Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Н.В.-
dc.date.accessioned2019-10-10T09:15:00Z-
dc.date.available2019-10-10T09:15:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10189-
dc.description.abstractМета дослідження. полягає в розробці практичних рекомендацій щодо підвищення якості обслуговування в закладах розміщення, що сприяють підвищенню їх конкурентоспроможності та ефективності господарської діяльності.ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the study. is to develop practical recommendations for improving the quality of service in accommodation facilities, which contribute to improving their competitiveness and efficiency of economic activity.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectготельний бізнесru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjecthotel businessru_RU
dc.titleШляхи підвищення якості обслуговування туристів на підприємствах готельного господарстваru_RU
dc.title.alternativeWays to improve the quality of tourist services at hotel enterprisesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко Н.В. Кваліфікаційна робота.pdf172,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Бойко Н.В. Реферат.pdf278,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.