Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, Н.В.-
dc.date.accessioned2019-10-10T09:15:00Z-
dc.date.available2019-10-10T09:15:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10189-
dc.description.abstractМета дослідження. полягає в розробці практичних рекомендацій щодо підвищення якості обслуговування в закладах розміщення, що сприяють підвищенню їх конкурентоспроможності та ефективності господарської діяльності.ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the study. is to develop practical recommendations for improving the quality of service in accommodation facilities, which contribute to improving their competitiveness and efficiency of economic activity.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectготельний бізнесru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjecthotel businessru_RU
dc.titleШляхи підвищення якості обслуговування туристів на підприємствах готельного господарстваru_RU
dc.title.alternativeWays to improve the quality of tourist services at hotel enterprisesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бойко Н.В. Кваліфікаційна робота.pdf172,16 kBAdobe PDFView/Open
Бойко Н.В. Реферат.pdf278,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.